.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ روابط عمومي استانداري مازندران به يك خبر
در پي درج خبري به نقل از سايت خبري نيم روز با عنوان " نمی توانند جلوی كاندیداتوریم را بگیرند ! " و برگزاري جلسه اسفنديار مشايي با مازندراني هاي مقيم مركز و حضور مهندس طاهايي استاندار مازندران در اين جلسه ، جوابيه اي از سوي روابط عمومي استانداري مازندران صادر شد كه عينآ درج مي گردد.

شمال نیوز : در پي درج خبري به نقل از سايت خبري نيم روز  با عنوان " نمی توانند جلوی كاندیداتوریم را بگیرند ! " و برگزاري جلسه اسفنديار مشايي با مازندراني هاي مقيم مركز و حضور مهندس طاهايي استاندار مازندران در اين جلسه ، جوابيه اي از سوي روابط عمومي استانداري مازندران صادر شد كه عينآ درج مي گردد.

 

بسمه تعالي

مديران محترم رسانه ها
سلام عليكم
در پي درج خبري در برخي رسانه ها در خصوص برگزاري جلسه مازندراني هاي مقيم تهران با جناب آقاي مهندس مشايي، رييس دفتر محترم رييس جمهور و حضور جناب آقاي مهندس طاهايي، استاندار مازندران در اين مراسم، جهت اطلاع همه رسانه ها و مخاطبان عزيز و گرامي ايشان و تنوير افكار عمومي اعلام مي شود كه اصل خبر حضور استاندار در چنين مراسمي كذب محض بوده است و به هيچ وجه صحت ندارد.
تاكيد مي شود استاندار مازندران تحت هيچ شرايطي در جلساتي كه با موضوع انتخابات برگزار مي گردد حضور نيافته و نخواهند يافت و چنين جلسه اي هم كه مهندس طاهايي در آن حضور داشته باشند تشكيل نشده است.
همانگونه كه بارها توسط شخص مهندس طاهايي تاكيد گرديده و توسط رسانه ها نيز انعكاس داده شده است، استاندار و همه ي مديران استان، طبق رهنمودهاي رييس جمهور محترم جناب آقاي دكتر احمدي نژاد خود را به رعايت قانون و تاسي از منويات مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) در خصوص تلاش براي ايجاد فضاي كار و تلاش و سازندگي و خدمت به مردم عزيز در سايه وحدت و هم دلي در جامعه ، ملزم مي دانند و در همين راستا از هيچ كوششي فروگذار نخواهند كرد.
استاندار مازندران با همراهي خوب همه ي مردم شريف و مديران استان، صرفاً پي گير مسائل توسعه اي، كاهش مشكلات و رفع كاستي ها و پيشبرد طرح ها و پروژه هاي مهم استان به ويژه پروژه هاي مهر ماندگار مي باشند و اولويت اصلي همه مسوولان در مازندران، تنها و تنها خدمت بي منت و كار براي مردم و رضاي خداي سبحان است.
در چنين فضايي انتظار از رسانه هاي محترم اين است كه بي جهت به انتشار اخبار كذب در جامعه مبادرت ننمايند كه يقيناً برخلاف منويات مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) در خصوص پرهيز از حاشيه پردازي ها و توجه تام و تمام به كار و خدمت، خواهد بود.
در پايان بار ديگر ضمن تقدير از تلاشگران عرصه رسانه و اطلاع رساني كه خود يكي از عوامل اصلي توسعه و تعالي كشور مي باشند، از معدود رسانه هايي كه بدون انجام تحقيق و بررسي همه جانبه به نشر اينگونه اكاذيب و اشاعه مطالب غير واقع مبادرت مي ورزند، انتظار دارد با عنايت به اخلاق رسانه اي به ويژه رعايت انصاف و مروت، بي دليل افكار عمومي را درگير مباحث حاشيه اي و كم اهميت ننمايند.


روابط عمومي استانداري مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.